<3

Gick upp kvart över sju idag, ovanligt att vi kom upp då, men de va fkt skönt att hinna med så mycke som vi hann.
Duschade, och sen medans ja plattahhåret och sminkade mig, gjorde niklas iordning frukost, så va bara att gå och äta när man va färdig :) gullegull<3
Sen gick vi. Han skulle gå hem och väcka jonas och jag skulle med bussen.
Kom på bussen, varmt så inåt helvete, elementet va på, och sen lyste solen rätt in i bussen :O usch.
Just nu sitter jag och Marie och är lite duktiga, och pluggar lite :) Eller de gör ju inte jag just nu, men ska fortsätta nu snart. Lång dag idag, och sen tar ja bussen direkt till vansbro och köper hårfärg, för ja ska nämligen färga min enorma utväxt idag :D haha. annars vet ja inte rkt nå vad som händer idag :) kasnke plugga lite om orken finns :D haha
ha en bra solig dag iaf :D

♥nikkomaouse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0