du kom som en ängel *

Skolan idag, trött som en gris som ja va begav ja mig iaf med åttabussen till skolan, och niklas som började vid tolv sov kvar, och vaknade vid elva typ. gööötungen, hehe.
Hade servering idag i skolan, serverade folk för första gången i skolan, har annars bara varit hovmästare, vid spritkassan och vid disken, och så, så de va lite nervöst, mend e gick bra, camilla hjälpte mig lite, så de gick så bra så :) hade prov sista timmen vid halv tre, hade ju inte pluggat ett skit på de, de va livsmedelhygien, så ja ska göra det imorgon, så ska snart börja plugga. Vart ute och gått med mamma tova ida tova och joel runtkallevändan idag ochså, väldigt skönt, och speciellt nu när de va så fint väder idag :) sen när vi gick hem följde elin med mig hem, sen kom baller efter ett tag, och senare på kvällen åkte vi ut och cyklade lite, lämnade av elin hemma vid hennes farmor, sen drog vi hem till jonas där han och niklas va. va där typ en timme, sen åkte vi hem, satt mig och kollade på andra avenyn, och nu ska ja plugga på livsmedelhygien provet ja ska göra imorgon vid tre, så det blir tyvär halv fem bussen hem för mig imorgon, usch.. får se om vi sak ta en cykel tur ja elin och baller, och sen seanre tar en liten fika i vansbro med niklas :) annars vet ja inte rkt vad som händer, förutom att vara med niklas iaf. btw, imorgon har vi påskbuffe i skolan, kommer 60 pers typ, tro ja de va, hehe :)
nej nu lär ja gå till sängen och plugga lite.

Niklas Eriksson,
jag älskar verkligen dig, vill aldrig förlora dig, du är de bästa som hänt mig, du gör mig verkligen glad, och ja har inte vart så lycklig som ja är när jag är med dig.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0