om du bara kunde förstå..

hm, vaknadde vid halv tolv idag, somnade om till halv ett. gick upp,  åt frulle, och såg på en beckfilm, sen har vi inte gjort så mycket mer. Tråkigt väder är de också, vill ut och gå eller göra nått, ute typ, för de är iaf uppehåll ifrån regn, men ser inte ut som att vi kan komma ut eller göra nå skoj idag :S skitkul! åker iaf hem ikväll blir chill med film troligtvis.
som sagt så har de inte hänt nå skoj alls, bara vart lugnt och mysigt de senaste dagarna.
jo, btw, vi va ju till blge i måndags med pata och behira, åt på donken och så. Trevlig dag :)
skulle egentligen vart med tärry, men vart inte så :S sorry.
 
pratat nyss med kamilla, lär ringa henne igen snart och prata. tack för att ja har dig, du är en trogen vän som alltid ställer upp och finns där för mig, och lika är ja här för dig med som du är för mig, är så glad att ja har dig vännen <3

nu får de räcka för den här gången, kanske skiver mer ikväll :) ha de bra så länge :)

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Linda, jag är så glad att jag har dig, jag kan prata med dig om ALLT, du lyssnar alltid! Dom som inte känner dig har verkligen missat en jävla härlig tjej! Du betyder grymt mycket för mig Linda, vill aldrig mista dig! Älskar dig<3

2009-04-15 @ 22:47:33
URL: http://kamillalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0