NiklasEriksson<3

2 Månader bejbi :)

pappa ringde först i morse vid halv sju typ, och fråga om ja va vaken. ååh så sur ja vart, va ju en halvtimme till som jag skulle fått sova ju. sen vaknade jag vid kvart i sju, av typ tre väckarklockor samtidigt, gick upp stängde av den ena som stod på min högtalare breve tv. Ganska bra att ha den där för då lär man ju gå upp ur sängen och då blir man ju lite piggare (trodde jag,) men ja gick och la mig igen efter ja stängt av den. Men vaknade bara igen efter tio minuter, då va de både min och niklas telefon som ringde, stängde av och somna om, och så fortsatte de ändå till halv åtta, då kunde ja inte somna om mer, för då skulle ja missa bussen och allt. skynda mig fort som fan, gick iväg till busshållssplatsen vid fem i åtta, efter halv-vägs tänkte ja att jag skulle vara lite smart och ta upp busskortet så ja skulle slippa hålla på och krångla med de då när bussen kom, för ja trodde inte ja skulle hinna ändå fram till hållplatsen. Leta och leta som en tok efter min plånbok, men inte fan såg ja den heller, och stressigt va de, och inte skulle ja hunnit  gått hem och hämta det heller.. Men de var en snäll bussgubbe han lät mig åka iaf :)  kom till skolan i vanligt tid kvart i nio, åt frulle och sedan lektion. Fick nå frågor som vi skulle svara på, ett  häfte med säkert 20 sidor i :S sedan mat, sen film. slut vid tjugi i två :) 3 bussen hem.
 Ellen möte mig vid dörren, hon va hemma själv, dom andra är i mora. Har precis vart ut med ellen en 45 minuters promenad, gett djuren mat, och nu ska ja bara ducsha sen åker ja till niklas :)
andra avenyn ikväll, åhh så jag längtar :)
nej, nu lär ja skynda mig, tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0