skrattskrattskratt heladagarna ;D

försov oss igen, ovanligt att börja inlägg med att skriva de. haha inte ett dugg. Mamma ringde och väckte mig och fråga vart ja va, för lärarna hade ringt hem och frågat efter mig, haha. Så pappa fick lov att skjutsa mig upp till malung. som tur va blev inte lärarna så värst sur, kom fkt en timme och tjugu minuter för sent bara (a sitter och pluggar, typ morotsdagen idag, usch jobbigt, men bra ochså, ska plugg lite på mitt landskap, sen åker ja nog hem med 3 bussen, ska plugga lite hemma idag med matte och hygien, usch.. men men. annars vet ja inte vad ja sa göra idag nå fkt, :)
jag skulle kopiera nå sidor i en bok nyss och kom på värsta grejjen, vi la dit händer och ansikte och tryckte ner i själva kopiatorn så vi har då skrattat så mycke så ja har så ont i magen nu haha.
aja, iaf så sak ja börja plugga lite nu :)


niklaseriksssssssson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0