apriil april din dumma sill ;)

skolan idag, fett trött när ja vakna, försov oss, som vanligt. fick bråttom som satan, hann inte plattahåret eller sminka mig, men vi ska ju ändå bara stå i ett kök, så vem orkar lägga ner energi på att bry sig så mycke egentligen. Iallafall så va roger snäll och skjutsa ner mig till station :) kom till skolan, och vi hade kök, andra gruppen srevering. Gick bra :) ja och johanna hade hand om lunchen. gick rba, va lite stressig, men men... innan gästerna kom fick vi vänta lite för vi hade hunnit klart med allting, så självklart vart nå tok, så vi satt plast på toalettstolen, så om de kommer några och sätter sig, så pissar/skiter dom på plastet, hahaha.. sen, när alla gäster hade ätit osv så städade och diskade vi och så, tog ett rba tag, va skitit överallt, haha. kom försent till datakunskapen, menmen.. sen ringde tärry och fråga om ja vill hänga emd henne när hon skulle klippa sig i malung breve station, så visst, gött att slippa sitta i skolan vid datorn, så ja hängde såklart med, fast va bara där i en halvtimme typ, sen tog ja bussen hem.. när ja kom hem, va alla ute och höll på och dona med nå skit på gården s¨å ja gick in satt på mig ett par bättre skor och en annan jacka och gick ut till dom, och skulle försöka starta mopeden, men gick inte så rba, den va så kall, och den har ju stått hela vinter så den behöver lite värme, och servic. Tog lite fina bilder på ellen, ska skicka in till tidningen på åretsvår vovve, hehe.. sen gick vi in och åt lite mat. skulle plugga efter maten men har inte blivit av, gö det sen när niklas kommer.

Baller drog nyss ett aprilskämt för mig, men trodde inte påde, så ja bd han ringa mig, för att ja ville höra om han va seriös, men ja hörde direkt ja svara när han ringde mig att han höll sig för skratt hur mycke som heslt, så skämta de kan han då iaf inte, haha. soooopa ;D

drog ett aprilskämt för pappa nyss,
-hej, du ja har flygit omkull på mopeden, och lär iväg till mora och röntga och opereras kasnke.
-VA? va säger du? Vad har du tagit fram mopeden, är du inte klok?
-men ja ville ju testa bara. kan du inte följa med mig för mamma kan inte?!
-men hur ska vi komma hem da? :O bättre om ja kommer efter direkt med min bil så vi kan komma hem när vi ska.
-men ja kan säga att mamma ska hämta oss, för hon kan inte följa med så hon lär väl kunna hämta oss.
-dom kommer om en kvart så gör dig klar osv.
-ja, det är klart. sa han helt chockad.
-han vart helt till sig fick inte fram nå ord alls typ, helt cp vat han

och då börja ja skratta som en tok och sa "men ja skojja ju bara"
han skratta som fan och sa jäkla unge, ja gick fkt på de, va på väg och klä på mig och sticka hem till dig nuja ju :O hahaha ojojoj va ja skratta, sen la han på för han ville inte prata med mig mer för han vart så sur, och ja bara skratta som en idiot, och de gjorde fkt han med. :D va lite kul fkt, hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0