<3<3

ujujuj, inte skrivit på ett tag nu igen, inte bra inte bra..
Men iaf, i lördags sov vi i vansbro, baller sov oxå där. Lite senare kom hans morfar och hämtade oss drog hem till mig, gjorde oss klara osv, sen kom behira och pata. För mamma skulle skjutsa oss 5 till vansbro, asså jag, niklas, baller pata, och behira :)  Började små dricka lite och så vid niklas. Tärry kom och hämta oss för hon ville få med oss ut på byn lite, träffade lite folk,v a utan för dido en stund, sen gick vi på en ganska så värdelös efterfest i grönalid, kom hem kvart i 4 till niklas på morgonen. Söndan sov vi typ hela dagen typ. Niklas pluggade lite, och jag skulle oxå försöka göra det. Han var snäll och gjorde ett test till mig i procent, vad ja behövde träna på osv iför provet, men otacksam som jag va, la jag det bakom ryggen och somnade. höll på att frysa ihjäl, så va så gött att linda in sig i täcket som en inlagd sill och bara sova. Men efter en kvart kom han och fråga hur de gick, och ja svara knappt, prata typ i sömnen med han, sen la han sig breve mig, och vi båda somnade. Vid halv nio då på kvällen kom roger in och sa att min telefon ringde. Sov från 18.00-20.30 typ, hur skönt som heslt, men va svårt att somna om sedan när vi väl kom fram till äppelbo och skulle sova.
trött som satan i morse, men pallrade iväg till skolan iaf. Och det va nog inte bara jag som va trött som en neger, utan tärry oxå, haha, stackarn hade ont i hela kroppen efter helgen, men men sånt är livet, och ja kunde inte annat än att bara skratta åt henne.
Har inte så mycket mer att säga för denna gång, ska försöka blogga lite oftare, men har fan inte tid, har inte ens tid att åka till en bästaväns födelsedag och fira henne, sorry kamilla, men hoppas du hade en bra dag, och ja kommer förbi med min present vid dej snart någon dag. grattis iaf älsakde vännen <3
Btw, imorgon ska niklas och hans klass till stockholm på nå skit, kommer hem på kvällen vid halv elva typ, så åker till niklas vid typ åtta imorgon för på onsdag morgon drar vi till åland ;D stackars lillevän, först åka fram och tillbaka med klassen till stockholm och hem igen samma dag, dagen efter lärhan ju åka till stockholm igen eftersom vi ska till åland. haha lille vän.. men men, kul sak det iaf bli, ska försöka packa lite nu osv, tar resten imorgon, ska hämta resväskan vid mormor osv, sen drar ja till nikkomaaaaouse och väntar tills han kommer hem sen sova sen tidigt upp på onsdag morgon. kommer hem på torsdag kväll vid typ tio, elva, och då är det ju valborg, undra vad som sker. Tror det blir att vara vid niklas iaf, kolla på brasan och sånt, hoppas verkligen kamilla hänger med oss, skulle verkligen vilja det.
ja, annars har ja inget mer att säga, mer än att jag saknar mig bebis, tomt att sova ensam, menmen. lär ta in bosse slipper ja sova helt sj'älv, hehe.
och sen en till sak, va och gratta per idag jag och baller :) baller stanna kvar vid niklas, och jag åkte hem, åkte med lisbeth hem vid tio typ. grattis på perra iaf ;D
NIKLASERIKSSSSON<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0