10 december

ojoj, dagarna går så fort men ändå så längsamt.. har julbord i skolan så det är att sova fram till elva, hoppa på bussen vid tolv och sen börjar man, och slutar vid nio, tio på kvällen och då är man sten trött och orkar ingenting annat än att lägga sig och mysa. så det skyller jag på denna gång varför jag inte bloggat. förövrigt är humöret på noll och jag 'är trött och vill hem! Imorgon är jag ledig hela dagen, det gillar jag skarpt! I helgen, jadu vad ska jag göra? ska iaf se syrrans julshow på lördagkväll, sen da? :S

jag står i disken idag, igen.. vilket är rätt bra! men ändå inte!! .. nej, nu ska jag min klagmaja gå och försöka göra något nytta och vara lite mer irriterad. hejsvejjs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0