16 december! Bärbar datoor! =)


Försov mig imorse, med flit tilloch med. inte bra, men det var väldigt skönt. Hade ändå religion, och det är inte så värst roligt, hann att vara där i en halvtimme och på den halvtimmen hann jag göra klart det dom andra hade gjort, så det var rätt okej :) Annars, ja, naturkunskaps provet kunde jag inte, så jag tog tåget hem!

bara för att jag inte kan vänta tills julafton med att få min present som jag fått av pappa, så tog jag och öppna det, och gissa vad det var? ;)
Jo, en liten, liten snudig bärbar dator med 10tum, hihi! Liten och lätt att ha med sig överallt. Pluggdator, med andra ord :) får se ifall det blir någon ordning på mitt pluggande. Men det ska det verkligen, så mycket som jag har/hade så vill jag inte ha så mycket. och sen så kanske jag hinner blogga mer osv, vem vet ;) Så tack och bock för denna, min kära fader! :)

Ja, allt annat rullar på som vanligt, och jag blir bara lyckligare och lyckligare för varje dag när jag har dig!

Nej, nu ska jag gå hem till pappa en sväng, ladda över musik och bilder från min mobil till datorn, och byta minnes kort, och installera några program på min nya kära dator, ta bussen till älskling, färga håret på per, plugga och mysa, ja, min dag är full speckad från och med nu :)
hejdå gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0