20 december

och här sitter jag med två tjocktröjor, raggstrumpor, tofflor, en vete värmare med en katt på och ett kopp te och fryser som en dåre. Usch, mår inte så där riktigt bra sen går dagen, men det var riktigt trevlig och roligt.
Som ni ´kanske inte vet så var jag och några tjejer bjuden hem till tärry på hennes födelsedags fest, om man kan kalla det så. fick lite tacos och efterrätt och satt vid bordet och pratade och skrattade tsm :) mycke trevligt!
Så idag blir en seg lugnt dag, ska inte göra så mycke alls, jag ska plugga lite gran, men absolut inge mycket mer annars. Nu ska jag ta och läsa lite vecko revy medans niklas pluggar, sen blir det lite food, sen äppelbo ;)

20 december idag, och fyra dagar kvar till julafton, jag tror inte jag har hunnit fatta det än :O  Jag älskar egentligen julafton, men i år känns det som det inte kommer bli så bra faktiskt. Jag vill vara med alla i min närhet, alla samlade på ett ställe, går det? nej, det gör det inte. Alla vill väl såklart vara hemma vid sig själva i deras kryp in och inte hemma vid någon med en massa folk, men jag ska försöka ta min julafton som den kommer, trots att jag vill ha alla nära och kära samlade. Min älskaling vill jag iaf fira min julafton med, första julafton jag har någonting som jag aldrig vill bli av med. Jag behöver inge klappar, jag har redan fått det jag vill ha. Jag har min älskling, och det är jag nöjd med. vill inte ha nå mer! Jag vill ha en mysig julafton med nära och kära, god mat och trevligt och min älskling i närheten! Det är det ändå jag vill ha, då är jag nöjd :)


jag har världens bästa pojkvän ♥  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0