24 december

Åh idag är dagen vi alla längtat efter :) Dagen började med att vi gick upp vid halv tio, alla satt vi bordet och åt frukost tillsammans, alla, det var, jag niklas, robin emma tova mamma och leif. Trevligt så! Efter de så gick vi till granen och satt oss och öppnade paket. fick en massa fina saker, t.ex bad kulor, morgon rock, pengar, smink, och nå bra hårinpackning till mitt hår av min kära älskling, (han vet verkligen hur slitet mitt hår är) haha ;)
Sen kom hans mormor förbi och hämtade upp han. Och jag trixade till håret, sen åt vi maat, mmmmums så gott. och just nu är det efterrätt, ris'alamalta, mumms va gott det är! Nu ska vi upp till pappa och hälsa på.
Ni missar väl inte kalle, om ca 3o min, oooh :D




Såhär såg det ut i morse vid granen :)





Fixade till mit hår lite, och här har ni resultat :)







Niklas eriksson, jag älskar dig! Bästa som finns, finns absolut ingen bättre,
 är så glad att jag har dig så du vet inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0