6 december 09

och här sitter jag och fryser och har allmänt skit tråkigt. Min helg har varit hel-lugn, vilket var väldig skönt faktiskt. Igår skjutsade niklas och tova iväg mamma, leif och några mer folk iväg till nås på julbord. och medans dom två  var borta, så gjorde jag lite mat (snitzel och potatis crocketter och bea sås), och myste till med en massa ljus överallt i hela huset, och chips och ostkrogsskålar och, "ronja rövardotter" en härlig barnfilm som man såg när man var liten. Vid tio, elva tiden så var vi och hämtade dom så jag, tova och såklart ellen följde med i bilen som några mähä för att han skulle få ett trevligt sällskap. Halkit som det var så gick det bra! Usch så otäck det är att åka upp, och framför allt ner för en backe när det är halkit :O usch så otäckt!

Blir en lugn film kväll ikväll! Skolan imorgon óch sen tisdag-fredag har vi julborden i skolan.. Så ja, nej over and out säger jag






myspyyys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0