4 december

vet inte vad jag ska skriva, sitter och skriver och suddar ut, skriver suddar ut, skriver suddar ut... Kan iaf börja med att säga att det vart en blge och falun vända igår på en liten julklapps handling med maddepadde. Fick tag i en del saker, men behövs en massa mer. usch, det 'är det som är det jobbigaste med jul, julklapparna... Julklapp hit och julklapp dit, och hej och hå! jag har bestämmt mig att i år köper jag bara till de närmaste, inge andra. förresten på tal om de närmaste? så, varför hör jag aldrig av dig mer?   kanske inte var så täta vänner iaf?
 



Tomten, jag vill ha en riktig jul
En så'n som man har när man är liten
Tomten, jag vill ha en riktig jul
Jag vet att du inte gör mig besviken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0