I will tell you some day how much i need you

ja vad ska man säga när klockan är mitt i natten? godnatt skulle jag viljat sagt för länge sen! Men det ska inte stå på förens jag säger det, för nu är jag för trött och dagen har varit full speckad så nu blir det snart natta. Ska berätta lite kortfattat av vad jag gjort :)

Dagen började med att vi gick upp duschade, åt ingen frukost, åkte till konsum och handlade med baller som hämtade oss, handlade saker tills imorgon, åkte hem till äppelbo en snabbis, åt mat och sen skjutsade mamma ner oss till vansbro igen. Ålockade undan, städade och satt in ett till bord in i köket här på överväningen vid oss. Sen senare kom det hit fyra stycken från norrköping som niklas och några känner, så här har dom suttit och druckit och strit i flera timmar, och det börjar bli för högljutt, så nu ska jag styra upp det här, för det är inte förens imorgon det är nyår. och vi har en massa att göra, vi ska göra mat, trerätters dessutom, vi ska plocka undan, röjja bort en massa saker, göra oss redo och ha en rolig kväll, visst, det kanske inte är så mycket, men det är saker som tar tid. Nej nu ska jag göra precis lik baller, så som han gör just nu, han ligger och sover och snarkar och det ska jag med göra nu! Godnatt :)

jag älskar dig, min underbara prins! Du är livet för mig.
Niklas eriksson!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0