Julafton 2009

Min julafton vart rätt lyckad fast att jag tordde det skulle bli kaos, men det flöt på rätt bra, och jag är rätt glad att dagen är över :)
Sitter hemma vid niklas, har spelat lite kort och umgåts med hans lilla familj och bytt lite julklappar :)

ja, nej jag lägger upp bilder och låter dom tala en vända, för nu ska jag krypa ner till kojs och sova som svanprinsessan :) godnatt gott folk, och jag hoppas ni har haft en bra dag ni med :)


Till slut kom tomten och delade ut de sista klapparna. och mormor och morfar kom en vända :)

ellen var lika ivrig som tova att få öppna paket,

så tillslut så fick hon det :)


och tova fick sig en mikrofon som hon gick och sjöng i resten av kvällen :)

ja, det var endel av bilderna jag hade att bjuda på, fler kommer in, så håll ögonen öppna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0