pluggpluggplugg, i'm the plugghorse today!

Sådär, nu har jag suttit och skrivit klar min svenska uppsats. Det tog några timmar, men nu är det färdigt. ska bara kolla igenom det så det ser bra ut, sen ska jag äntligen få lämna in de, helst innan tolv i morgon, måste fixa det. fast ett PM till det, det har jag ju inte, det var lite sämre. men men, han får vara nöjd med det lilla till och börja med :) Nej, nu säger ryggen stopp till att sitta på en trä stol, ont överallt, mest i ryggen. ajaj, inte bra. Nej eftersom en viss person har två prov att genomföra imorgon klockan 09.00 in mjalung så lär hon sova nu. Så godnatt med er :)

Borlänge imorgon en snabbis med sofie och jullan på eftermiddan! Sen ska jag äntligen få njuta av mitt jullov och inte tänka på nå pluggning alls, för nu är jag som gått som klar, tror jag.. känns så iaf, vi får hoppas :) nej nu tar jag med mig min räka och går och lägger mig, godnatt!   <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0