2009-02-24 / 13.04

jaha , nus itter ja här igen, ja och malin skulle åkt med tio tåget egentligen till falun, men blev inte så, så vi tänkte ta halv 12 bussen dit, och malin skulle ringa om vi skulle ta de lr inte, och de hörde såklart inte jag, så ja åkte med bussen , och inte fan va malin där, och som tur va så stod de ett tåg där som skulle mot äppelbo, så ja sprang och hoppade på de, så ja kom hem. malin ringde och vi pratade, så nu sak vi ta 2 tåget till falun, hon skulle byta en grej och sista dagen är i morgon, så vi åker dit idag :)  får se om ja får pengar in på mitt kort da, hoppas :) sen ska vi väl hem så fort som möjligt.

Ikväll blir det lugnt tro jag :) hoppas på nå äventyr imorgon eller någe, vill verkligen ut och göra nått kul nu. Först i morgon blir det iaf hunflen med kamilla, hoppas malin kan följa med då :) aja, nog för mig, nu ska ja med mamma till vansbro så ja går på tåget där, hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0