the smile on your face



Soft dag idag kan ja lova :)
vaknade först av att mamma kommer in i mitt rum förbannad och drar ur mina batteri ur väckarklockorna. Smart, då kommer ja ju verkligen inte upp. Så varför kan hon inte bara väcka mej istället för att dra ur baterina och gå och lägger sig :O  aja. somnade såklart om, och en timme efter vid tio i nio ringer Sofie och Julia och väcker mig , och tjatar på mig att ja ska upp och gå iväg till bussen, som jav erkligen itne alls hade ork för, utan somnade om efter typ en kvarts pratande med dom, haha. Vaknade vid tolv nångång av att mamma skrek att ja skulle gå ner och va med tova medans hon skulle ut med ellen, men somnade om.. igen.. haha så ja vaknade klockan ett igen då hon kom in och fråga tova om hon vart själv i typ en timme, vart lite sinnu, men aj fick iaf sova länge :D haha
Gick väl upp ur min goa varma , svettiga säng vid halv 2 typ, gick ner, åt lite, sen åkte vi till vansbro och fixade lite stuff.
Åkte hem igen, hämtade en bioviljett och drog till tåget åkte till vansbro och mötte sofie och julia vid station, och gick och kollade på bio, "stjärnorna under taket " tro ja den hette :O den va så dålig så ja kommer knappt ihåg namnet på den, hahah. När den va slut kom brorsan och hämtade mig, åkte hem, städa lite gran, och sen nu sitter ja här med min cola burk :) sak snart ner och dricka te med mammsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0