Om ja går före så får du gå i mina fotspår efter mig :)

Hm, mja , som sagt värdelöst dag idag i skolan iaf, dåligthumör.com typ.
Har vart med Baller nu en sväng , hjälpt mej med nå skit på datorn osv tack för de. =)  Nu ska jag nog börja plugga lite gran kanske, fast kanske för sent vet ännu inte rkt om ja orkar , fast ja lär nog :S
APU snart om 3 veckor, vart ska ja vara egentligen? Funderar på att dra upp till Tärry och va där en hel vecka med henne där hon är och Praktiserar, får la se , ska ringa kallekatt i morgon ocg höra hur de fungerar, men om ja får vara där, vart ska ja då va nästa vecka? tro inte ja vill vara i sälen i 2 veckor, :S men skulle vart jävligt kul att spendera mina veckor med tärry, hon som får mej verkligen att skratta :D  men men vi får se , ska ringa i morgon och styra upp. i morgon ska ja verkligen plugga med allt , måste verkligen , för nu är de mkt. Prov i matte, 3 kapitel. ett svenska prov, ett till svenska prov nästa vecka lr nästnästa vecka. Och byta rum vill ja göra, umgås med vänner och så, men just denna vecka ser fullbokad ut för mig, usch , fyfan... :/ men men, får väl göra klart skolan sen och sen leka som de sägs, men inte fan brukar ja göra de , men lär nog göra det denna vecka , annars blir de för mkt för mig i slutändan och de kollar ja verkligen inte att palla. Nu ska ja hämta mina kläder, göra mig färdig, slå på en film och plugga kanske, låter lite vettigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0