Ta mig tillbaka till Turkiet


HAHA STYGGT!
Sitter och bläddrar igenom några bilder sen vi va i turkiet, ja pappa monica och lillrobin :) fyfan va ja längtar tillbaka dit, vill vara där just nu med samma umgäng plus några kompisar,då jävlar skulle ja kunna stanna hur länge som heslt, känns det som.  kommer ihåg när vi åkte ifrån min gård, då när pappa kommer och hämtar mig på morgonen och ja går ut i från mitt kära hus med en stor väska det är då ångesten typ kommer , och tanken på, "vafan, vart ska ja? ja har ju hur mkt saker med mig som helst. mina djur, ja kommer sakna dom när ja ser på min stora väska som ser ut som att ja har packat ner hela mitt liv i. vart ska ja ta vägen så länge typ" de alltid de första ja tänker på när ja går ut från huset med den stora väskan i handen/på axeln. Men min nervösitet gömde sig, och ja blev lugn, och somnade i bilen. For till norge och klev på i gardemoen, mitt i natten. sov på planet, fast det är så himla otäckt att åka plan tycker jag, speciellt när man sett på filmer, men men. mest ja själv som inbilar mig en massa skit, och skrämmer mig själv. men men, planresan dit gick bra iaf :)  kom till flygplatsen i turkiet mitt i natten minns inte ens va klockan va, halv 3 lr nått typ. men varm va de kan ja iaf lova, härregud. från flygplatsen fick vi åka en buss i typ en timme till våran hotel där vi skulle sova på, såg inte hur de såg ut lr nått, eftersom de va mitt i natten, men verka iaf mysigt, när vi kom dit , gick vi och la oss typ direkt, och sen nästa morgon vakna vi av att solen sken rätt in i fönstret :) och vi köpte frukost , och sen ångnade vi hela dagen åt att vara i poolen och sola :) och sen nån dag gick vi ner till stranden , kommer ihåg den långa backen som va som ett hat att gå ner till havet , för då skulle man gå ner för en skiit lång backe och sen när man gick hem skulle man upp för den oxå, de va nog bland de drygaste med att när man skulle ner till havet :P och de tyckte vi alla , så vi va inte så mkt nere vid havet , kanske 3 dagar, men de räckte, för vi tyckte mest om att vara vid poolen och bada och sola och bara gäsa :) en dag, så va vi med på nå utflykt lr va man kan kalla de, va och åkte båt, blev hur sjösjuk som heslt , åt mat i nå berg och klappa en ful kamel, och va lite här och där i nå gråttor ,trevligt, :) en meter ut till poolen från lägenheten är ju inte helt fel, så himla gött, vill iväg nu snart igen :)  bli brun , ha sol på mig varenda dag, ha roligt och trevlig med en go drink i handen, de skulle sitta fint de :D  ja hoppas vi ska iväg snart igen nu, vill bli bruuun som en neger typ :S  vill iväg och slippa tänka och förklara saker och ting, slippa skolan ett tag, (utan att missa nått ) haha hur nu igen de ska gå till, men haha.
ja , de va allt ja villle ha sagt. nu ska ja nog slå på en film och försöka sova utan min bebis, inatt igen :S hmm....
Vill ha helg nu, fredag kväll, längtar som en gammal get.
over and out.
dudär ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0