9 juli

jaha, gårdagen. Började att vi gick upp vid nio, halv tio och åkte till äppelbo för att va hemma med ellen. Vid halv ett typ åkte niklas till vansbro igen för att va med dennis, och sanna kom hit och va med mig. Hon färgade håret på mig, vaart bra,men är lite orange i hårbotten, men aja, de vart bra iaf :)  Sen gjorde vi lite mat, mitt i åskvädret, inte bra.. men vad ska man göra om man är hungrig och åskar da?  :S
Va hem till mormor en sväng igår jag och  sanna. sen åkte vi hem och såg på "hem till midgård" sen vid elva kom niklas hit, han behira och dennis hade vart på selins så vart lite sent.
Idag åkte niklas till vansbro för att gå på arbetsförmedlingen. Så just nu sitter jag och sanna och ser på film "Besatt" men ja fattar ingenting. Senare kommer niklas tillbaka, och då blir det goo mat, sen ikväll blir det vansbro! Mamma och dom kommer hem idag från stockholm så lär göra nånting annat än att sitta hemma hela tiden. aja, nog för mig för denna gång :) hejs svejs.

Du är det bästa jag vet, Niklas eriksson♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0