hej och hå det bara regnar ändå!

de senaste dagarna har gått så himla fort. Har bytt rum och donat och fixat i det nya, vart verkligen som jag ville ha det, synd bara att min tv inte får plats i den nya bokhyllan som jag och mamma köpt på IKEA :/ men kanske skulle få en platt tv ;D igår va vi och plockade och tog en massa smultronplantor som mamma har planterat vid oss, så till nästa sommar har vi smultron på gården, härligt :)
Imorgon åker jag och niklas till hans mamma, pappa och per som är i stugan :) ca 25 mil dit, så vi blir kvar lver helgen. Hoppas på fint väder! Jaha, ja det var allt jag hade att komma med idag, nu ska vi sova! Godnatt! :)


i'm sorry...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0