Niklas eriksson{bättre finns inte!

I Söndags fyllde behira år, va dit och gratta henne en vända. Sen drog vi och hämtade jesper och tärry och sen åkte vi till ica och handlade, en massa mat och gottigottgott ;) sen hem till niklas och packa saker och don, sen åkte vi till "flatbyn" där tärrys stuga ligger. Vart taccos då på kvällen när vi kom dit, och chilldricka och spela lite kortspel:) trevligt!
Dagen efter "måndag" då regnade det, så då viste vi inte nå rkt vad vi skulle kunna hitta på att göra. Rätt som det var, kom tärry på att vi kunde dra till Aqua nova i blge. Så det gjorde vi! och kul va det. Vart donken efteråt. Sen hem igen till stugan, spelade lite kort och tog det lugnt med lite chillkväll med dricka. Tisdagen vart vi väckta vid halv ett, rkt gött att sova l'änge! Gick ner och åt frukost, sen vart det avkopling med en film och lite chips. Sen städade vi och for hejmåt! Rätt så trevligt! HEM LJUVA HEM!
När vi kom hem vart det en varm dusch, sen till äppelbo och äta lite mat, sen tillbaka till vansbro och va med behira och dennis. Jag och behira såg på film, och killarna va ute och grejade med bilen.
Just nu sitter jag här, rätt trött. Ska nog gå upp till bebis som ligger och sover, myys :) Sov vid han inatt, men åkte hit imorse, eftersom dom andra har dragit till stockholm idag, kommer hem antingen imorgon eller på fredag, jag hoppas imorgon, så jag kan göra nå kul imorgon kväll ;D aja, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0