:S




min dag har varit fruktansvärt seg och tråkig! Gick upp vid tio typ, tro jag att det var. Åt frukost, satt vid datorn i nån timme, gick med ellen en promenad, gick in och badade i badkaret, ringde behira, så vi åkte till grabbsen och kollade hur det gick för dom. Men innan jag kunde ta mopeden och åka fick jag först gå till pappa och hämta mopeden, leta efter bensindunken, leta efter tretten som jag inte hitta. Jaha, så jag skulle hälla i bensin i mopeden från den stora tunga dunken, gick fan inge bra alls, rann bensin överallt, så det vart bara lite bensin. Sen när jag hade gjort det så skulle jag åka, gick runt och letade efter hjälmen ett tag, sen kom jag på att den va ju vid pappa. Så då var det bara att åka dit och hämta den och sen kunde jag åka, allt de tog säkert 30-45 min, haha. Vi åkte iaf till grabbarna, men det var så tråkigt och kallt så vi åkte hem till mig och sen kom behiras mamma och hämta hon. De är det enda jag har gjort idag, sen har jag bara suttit framför tv med mammas dator i knäet, och det gör jag fortfarande, åh fyfan va tråkigt det är. Vill att nikolaus kommer hit nu! Han och jonas håller på med dammen idag med. Sen när han kommer ska iaf vi iväg till mormor och få mat som jag längtar efter :)  Have a nice evening :)

Nikkomaouse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0