:)

buhu, mitt internet på min dator har inte funkat på flera dagar, går ibland, till och från, men det är väldigt sällan :( så därför har ja vart lite frånvarande. Just nu l¨nade jag mammas dator,  har inte hänt nått speciellt på sistonde, har vart med kamilla lite gran osv, trevligttrevligt :)
Imorse vid 7 åkte niklas till dennis för dom skulle jobba med nå potatisgrejs, och såklart så vaknade jag. Låg och vre och vände på mig och hade svårt att somna om, men somna om rätt fort isf, sen vaknade jag igen vid typ halv tio, då kom tova ner till mig med ellen, så ellen la sig i sängen mitt på täcket så ja fick inget täcke alls, iskallt. Sen kom bosse ner och la sig också, mysigt mysigt :) sen gick jaag upp och satt med vid mammas dator med lite frukost, sitter här fortfarande. Skaffade precis facebook, fattar inte speciellt mycket än, men de kommer väl ;)  nu ska jag gå ut med ellen en vända, och jag hoppas verkligen niklas kommer snart, inge kul aTt vara själv. Som jag inte sagt så är iaf mamma tova och leif påväg till furuvik och ska bo kvar där inatt tsm med nå dom känner från blge och bada och gå på nån djurpark osv. Så vi blir sj'lva här inatt, och vi har inget speciellt att göra, nån som har nå förslag eller vill leka med oss ? (a) aja, hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0