:D



Idag  har fkt solen kikat fram lite då och då, helt underbart :)

har inte skrivit på länge nu igen. Inget nytt har hänt iaf, tar mina senaste dagar kortfattat lite gran, mer orkar jag inte :)
torsdagen vart det utgång med niklas madde och dennis, vart plasket. Blöt kletigt och lerigt precis överallt, usch fyfan. Rätt som det var ringde tess och fråga vart jag va, och sa att hon va inne på öl tälte, vart skit glad, sprang och mötte upp henne, och sedan tog hon med mig in, haha behövde varken visa legg eller säga nånting. GÖTT! Lina va där inne också, skit kul att dom va där, så spenderade kvällen med dom typ hela kvällen :))) sen vid ett gck jag hem till niklas, och lite senare kom han. Fredagen vart det lugnt med dennis och madde, vart lite film osv. Lördagen vart det utgång igen. Jag dennis och niklas satt och spelade kort sen gick vi till selins och sen vid ett till flottaren. Igår, (söndag) vart det flöt mat och lite film och flöt fram för en film (Hitta Nemo) med niklas och per! Och idag har det inte hänt så mkt, vart och ätit vid niklas farmor, sen städat lite, sen åkte vi hit, hem till mig i kära äppelbo. Sitter just nu och äter jordgbbar med socker och grädde, ooh gud så gott! Nej, nog för mig :)

♥ Niklas Eriksson, bättre finns inte! ♥
♥ Jag älskar dig mest älskling!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0