<3


ojojoj, nu va det länge sen jag skrev nått här inne igen. Men jag ska inte skriva mkt alls, har inte tid egentligen, inte just nu, skulle  behöft städat innan vi ska iväg. Gör det snart :)
Iaf så ska jag ta mina senaste dagar kortfattat lite gran :)
Onsdags, då fyllde mormor år, så då va vi dit och gratta henne och fikade. Sen åkte mamma leif och tova till rättvik, på typ semester, och jag och niklas åkte hem och va med alla djuren, kollade på film och myste! :)
Torsdagen kom och vi hade inte så mycket att göra, så vi tog med ellen till vansbro så hon fick leka med tussi (niklas och deras hund)  gick och badade med dom, och dom lekte i flera timmar. När vi kom hem va ellen helt slut efter 3,4 timmars lekande med tussi, så hon la sig och sov och vi gjorde iordning lite kyckling och ris och curry sås, mumma så gött det va ;) sen film och sova! fredagen va helt lugn och tråkig bara :( regn och åska, och hemma själv va jag med, usch. Sen när niklas kom igen så åkte vi till mormor och åt lite mat, och fikade med henne. När vi kom hem, sa våran granne att våran kanin hade smitit och va under deras lada. Så vi har vart på kanin jakt från torsdag till fredag, sen fick vi tag på han :D haha.  Lördag morgon, vart väck av niklas som sa att klockan var halv elva och just då skulle vi ha vart i vansbro och handlat med jesper tills ikväll, för vi ska nämligen till tärrys stuga ikväll och grilla och chillla :) Men jesper låg och sov, så vi handlade aldrig. Och jag som hade skyndat mig och ducshat och gjort mig klar på 20 min, men sen vart det inget haha.  Men vi åkte ner till vansbro iaf, för niklas katter skulle få mat och sedan skulle vi släppa ut dom. Sen släppte han av mig och ellen vid sågen och vi gick därifrån så att ellen fick sig en liten promenad :) och nu sitter jag här, ska börja städa snart och göra klart allting tills niklas hämtar mig. Han är till norge och hämtar hans farmor och farfar. Som tur är är det bara 15 mil till stugan där dom är här ifrån, så tar högst två timmaar typ. Så vid 4 typ kommer han och då ska jag ha hunnit med en massa saker, så bäst att skynda sig nu :D vid fem ska vi iaf till behira på lite kalas, hon fyller år idag, grattis till henne :) sen ska vi handla osv för jag niklas och jesper ska med tärry till hennes sommarstuga och va där tills på tisdag :) myyyys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0