Thinkin' about you

Ska iaf börja med att säga grattis till Malin som klarade körkortet  :) GRATTIS VÄNNEN!

På dagen på onsdagen kom lina, tess, zandra tilda och lisa in till oss för att hälsa på en liten vända när dom ändå hade vägarna förbi, för dom skulle till malung. Senare på kvällen hoppade jag på bussen till malung, och där på satt ida och hennes kille som jag skulle umgås med den kv'ällen samt, tess och dom alla :)
Kul kväll som satan, längtat efter alla er! :)
torsdag, fredag vart lugnt, skönt som fan att chilla och göra det man vill när som helst :)
Fört på lördagen vakna vi rätt sent, vid halv två, så vi drog på oss kläder och åkte till äppelbo och kikade till djuren, sen åkte vi till stugan där mamma och dom höll hus. Åt lite mat med dom, och mormor och morfar va också där. Va där i flera timmar och bara tog det lugnt osv.. Sen vid runt nio på kvällen åkte vi hem till Niklas och spelade lite kort med Per sen senare gick vi ut med behira och pata en sväng. Eller, en sväng och sväng, kom hem när klockan va halv 5 :O aja, va rätt trevligt iaf.
Idag åt vi lite selins mat med pappa och va vid han tills han åkte till Norge.


ÄNTLIGEN är mitt rum nere i källaren färdigt, åh fyfan va bra det vart, och imorgon ska jag flytta in alla mina möbler och don och fixa och göra fint, usch vad jag längtar. Ska kasta och häva bort en massa saker som inte behövs mer osv, och in med allt nytt som vi köpt :D
Kamilla kom hem och heeelp me! Det va ju du och jag som skulle fixa och trixa allt i rummet själva, men det va ju för mer än ett halv år sedan som vi sa så, haha. MISS YOU!
ska lägga in lite bilder sen helgen osv snart, sen ska jag och min lilla bebis se på film :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0