falun :)

i tisdags fick ju jag mitt underbara sommarlov, gu så jävla gött. men hade vart göttigare om man hade tagit studenten och slippa skolan helt och hållet, men aja. Va as trött niklas låg och putta och härja och tvinga upp mig, vilket va ganska bra, men jag va så jävla trött att jag skulle kunna sovit hela dagen, och de kunde ja fan nästan ha gjort ochså, helt onödig dag i skolan. Åtta bussen till skolan, lektion nio, satt och stre med våra lärare i en kvart sen fick vi vänrta tills tio då nå musik grupp skulle spela. De spelade i en halv timme sen va det slut, då fick man åka hem. Niklas och baller kom och hämtade mig i malung då precis då de va slut, drog till äppelbo och hämtade upp dennis och madde och sedan till falun. va på lasarettet, åt mat på american take away, och även va vi en stund på gågatan och där hittade jag en tunika som jag vart helt kär i :D  dagen va hur bra som heslt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0