HR DAG!

jaha, upp imorse vid halv åtta satt på mig kläder och orkade inte sminka eller plattahåret för vi skulle ju ändå bara ha typ en HR dag :) och det hade vi, va meningen att vi skulle vara vid bullsjön, men vart inte  så, vart inne vid oss ist på HR.
Fick lite frukost av treorna sen vart vi alla indelande i grupper so vi gick ut och gjorde nå aktiviteter typ, hoppade i en stor svart sopsäck, sked och ägg i munnen, skala en citron med munnen medans en annan höll i den med tänderna, ha en galje typ mellan bena och spänna fast den mellan bena på längden så den satt fast, haha. vårat lag vann i det! ;)
gick in och gick en tips promenad inne i skolan, haha på ena frågan stod det, "vem va det som duschade med täcket på" ja, vem fan kan det har varit, kan de möjligtvis ha vart tärry, jo, det kan det nog, haha, öjh, så störd. Asså va frågor om när dom va borta i grekland, kunde väl typ inget, men fick iaf en poäng när frågan om tärry kom upp, haha (Y)
sen skulle vi göra en sång till treorna och de vann vi på med, höhö sen fick vi mat, och sedan va det prisutdelning, mitt lag vann, eller kom delad etta med treorna tro jag det va, haha :D
sen tog jag och marie två tåget hem, och nu sitter jag här och ska sanrt börja städa i mitt rum, ser förjävligt ut, sen ska jag ner till mina kära pööjk ikväll :)

>klart slut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0