studenten 09

hm jaha, dagen började väl av att man vart väckt imorse av kicki roger och pär och kicki tjöt i en visselpipa, så det va ganska ömöjligt att inte vakna, haha. Åkte iaf med åtta bussen till malung för att vara i skolan i två timmar och sedan hem med elva bussen för att hinna med älsklingens student. Kom till skolan och fick reda på att alla ettor och tvåor skulle in i köket och städa, så det var bara att kavla upp armarna och sätta igång, usch så drygt, som tur va så sprang klockan fort iväg och jag drog hem vid elva. <Tärry kom och hämtade mig hemma och vi bar iväg till vansbro efter ett tag och köpte blommor och fixade massa don :) Sen iväg till lokparken där alla studenter skulle hålla till.Sen hem till älskl med hans släktingar och mamma oich tova och äta mat och fika samt fira niklas :)  Har en massa bilder :) men det orkar jag inte lägga in just nu, för nu ska jag ner och spela kort med alla som är kvar :) och sedan kanske det blir äppelbo på fest med nå folk, mne nu sak jag dra som sagt :)

grattis min fina älskling till studenten <3 älskar dig vännen <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0