sunshine :)

jaha, gårdagen va bra, vaknade, gick ut med tussi sendan gick jag ner mot byn  när mamma skulle hämta mig i vansbro, va inne på zoom´s ett bra dag, vart hårfärg och en parfym till niklas :) sen kom mamma och hämtade mig. Åkte hem, och sanna kom hem till mig, och vi badade solade och hade kul. Sen vid fyra tog vi tåget ner till malung och hämtde min moped vid lisbeth, på hemvägen åkte vi in vik OK och åt en glass sen åkte vi den långa hemresan hem. Sen när vi kom hem, åkte vi typ direkt ner till tärry jesper och sandra som satt hemma vid tärry och drack lite. Trevligt trevligt! Va och hämtade behira så hon va med en sväng, sen kom gina och ämtade dom alla och dom drog till plasket och jag och sanna åkte hem och åt korv med bröd såg på film och sooov, göttsö!

ochidag vakna jag vid nio, sten trött  somnade om till tolv typ, fast vart väckt 25 ggr typ mellan timmarna. Till slut kom jag upp och då va det bara att gå ner och äta mat och släga sig i vattnet, 21 grader :) fick oss en åktur med robin i ans nya båt :) annars har vi inte gjort så mycket mera. Just nu är hon hemma, men hon kommer hit snart igen :)
Niklas är nog fortfarande i stugan, för ja kan nämligen inte nå han på hans telefon, och deras motagning där längst ute i skogen funkar inte ett piss :S Jävla skit, miss him :( Nej nu ska jag fördriva tiden lite tills han kommer, jag hoppas verkligen inte att han kommer hem sent, jag hoppas att han ringer snart och säger att dom är påväg hem nu, då blir jag HAPPY :D  aja, skriver kanske mer sen :)

Jag älskar dig, Niklas Eriksson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0