I just wanna be right here with you.

mysdag igår :) spelade kort med mamma efteråt hon hade sett på bingolotto, vilket hon uppskattade väldigt mycket att vi gjorde något kul med henne :) idag har det inte hänt speciellt mycket, sovit som en gris, och nu har han precis åkt hem, vilket inte är speciellt kul. Men men.. Ska ner till älsklingsbejb ikväll iaf :) nu ska jag slå en pling till tärry sen ska jag hoppa in i duchen och göra mig klar och vänta tills niklas är färdig med allt don han håller på med.
Klart slut!

älskling, du 'är det bästa jag har, det bästa jag någonsin haft, det bästa jag alltid vill ha kvar vid mig. varje gång jag ser ditt leende blir jag alltid så himla glad och allting känns så himla rätt med dig. Det 'är dig jag vill leva mitt liv med, jag älskar dig min vackra älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0