i mitt hjärta är du sparad föralltid!

usch, nu har jag inte skrivit på flera dagar igen, börjar typ jämt mitt inlägg såhär (att det va länge sen sist osv) har inte rkt tid att sitta och skriva varje dag, men sak iaf försöka få nån liten ordning på det hela, haha.
helgen va iaf bra.

haha måste berätta om tovas hamster lite gran, haha. Jag och tova hade förut varsin hamster, rättsom det va så va min helt borta och buren va stängd och allt, så den kan verkligen inte ha gått ut genom burdörren själv tänkte vi, men nån måste ha glömt och stänga den när nån av oss har gett den mat eller hållt i den eller så, och i helgen hände det igen. Tova fick en ny hamster, eller hamster och hamster, ser mest ut som en sork typ, skit stor, usch rätt otäckt stor, men skit go och gulla med, hah. Iaf så i helgen så ringde mamma och sa att den var borta och hon viste inte rkt hur de hade gått till, men sen sa hon "jag måste ha glömt stänga burdörren till den när jag gett den mat" aha tänkte jag, ja då har vi ju en förklaring om varför den är borta såklart. Kom hem lite senare på kvällen, pelle (våran katt) ligger i hundbäddan och ser mätt och belåten ut som om han ätit upp hamstern. Eftersom det var mors dag så åkte vi till mormor och åt lite tårta och gick ut med hundarna en vända gjorde jag och tova ochså. Ja när vi kom hem, berättar leif att han satt och kollade på tv och rätt som det var såg han nått springande nere i hörnet på golvet i ögonvrån, och kollade dit, och det va tovas hamster, haha han hade asså gått runt i huset utan att varken nån katt eller hunden ätit upp den haha, helt sjukt. Va lite roligt fkt, haha.
anyway, måndagen va en seg vanlig skoldag. igår var det stress i köket, gjorde förrätter osv. Senare på kvällen drog jag till niklas, och det bar av ut med niklas,pata,jonas,behira,och baller, och åkte även till en längst bort i grönalid ochså och va där hur länge som helst, sen hem och sov och imorse orkade verkligen inte jag upp till skolan, dålig sömn, ont i huvvu, så jag somnade om och vi låg i sängen och bara sov och jäste, till typ 5 och gött va det, höhö. Men sen kom behira pata och jonas in och då va det väl bara att gå upp och umgås lite med dom, gjorde inget spec, tärry kom en vända, senare åt vi pizza sen åkte jag hem med tio tåget, vilket jag inte hade lust med, men fick lov. och nu sitter jag här själv, skit tråkigt, ska hämta in min kära katt och bädda ner mig själv i sängen och försöka sova.
Imorgon sak vi till bullsjön med klassen och treorna och bl.a grilla och gö nå aktiviteter igen.. värdelöst, borde finnas en dag iaf innan skolavslutningen då man kan få sitta och jobba med det man vill och gå till olika lärare och fråga om hjälp så man kan bli klar med allt nån jävla gång. Nytt matte häfte ska jag få nu igen och göra klart så jag kan få ett G i kukhelvetesmatte. svenska har jag kvar en sak att göra i, sen tror jag att jag är helt färdig med allt, svenskan tar jag på fredag och sedan lämnar in sen är jag klar, och gött ska de bli att inte ha nå mer att fundera över iaf i skolan, skulle ha gjort det  för länge sen, men har inte haft ork,tid och lust med nånting som handlar om skolan. Är så himla skoltrött så jag spyr snart.
over and out!



Det är tomt utan dig älsklingsniklas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0