du du du och du


Hm, mja, har nu suttit här i flera timmar nu som ja alltid gör på kvällarna om ja inte är ute på nått eller är med någon.
Är de ja som har tråkigt eller, svar ja :/ trött är ja, men ja vill inte sova, gruvar mej för att sova, helt alone :/ not so fun!
I morgon lär ja packa och dona med allt, åker till sälen på månda, pappa skulle va snäll och köra upp mig eftersom ja börjar klockan två, så har lite tid på mig att hitta stället ja ska vara på..
Hoppas att stället är ett bra ställe och att ja kommer trivas där, synd bara att ja inte kunde få vara på samma ställe som tärry, men ja får ju träffa henne på kvällarna när vi kommer hem :) se på film flöta och så :9 kommer bli myysigt, men kommer längta hem till mina djur, är ju så hem-kär så det är helt sjukt :/ undrar ja hur fan de kommer gå när ja ska bo i sälen i ett helt år? :O men då har ja ju alla godingar där som går i min klass, och ja hoppas verkligen inte på att simon hoppar av våran linje och byter, då jävlar :O

Hm, jaha, va fan ska ja göra nu? vill inte vara själv, att vara själv är verkligen det värsta ja vet, folk tycker det är skönt att vara själv och fundera eller nånting så, ja hatar att vara själv, det är det värsta och otäckaste ja vet! Funderar på att slå på "heartbreak hotel" och lägga mig i sängen så ja orkar upp i morgon, och hoppas på att bebis kan komma vid 12 tiden, men troligen gör han inte de om ja känner han rätt.
bebissss <33

Kommentarer
Postat av: Kamilla

duktigt Linda , äntligen bloggar du lite regelbundet ;)

2009-03-01 @ 08:16:22
URL: http://kamillalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0