nothing else matters



Bästahelgen på länge :)
I fredags drog jag och behira på fest vid heed, skit mkt folk kan ja säga, alla pratade med mig som om dom kände igen mig, haha, men trevligt som fan aif :) bråk vart de också, inge ovanligt precis, haha, men men, va en skit kul kväll iaf :)
sen vid 2 åkte ja och niklas hem till han. dagen efter på lördagsmorgonen vaknade ja vid nio och va typ hur pigg som helst, försökte somna om, men de gick inte, haha.. Tog de lugnt hela dagen typ, kollade på twilights, medans han pluggade och så, sen kom mamma och hämta oss, handlade mat och så, sen när vi kom hem, mata vi in en massa saker i bilen och drog iväg till morfars stuga ja och niklas :) gjorde mat och tog de lugnt med film osv, mysigt =)
Sen idag innan vi skulle åka hem åkte vi in till mormor och gick ut med hunden och sen åt lite mat där och fikade osv :) sen åkte vi hem, för niklas skulle hem och plugga.
nyss va erik och tärry här ocj vi drack lite te och pratade lite, kanske blir att bada kar nästa lördag, göttsö :D
En månad i lördags med min bebis <3
Ikväll ska ja bara ta det lugnt, beck är ikväll oxå, och den tänker ja se tillsammans med min mamma :)
sen efter de, packa väskan och så, drar direkt från malung till vasnbro i morgon, och uträttar en sak med kamilla och sedan träna med malin :) och sen hem och umgås med niklas :)

niklaseriksssssson <3



Jar har allt ja behöver, ja behöver inte ha en löjlig fjortisvän som tror hon är nått. du är falsk och ja känner fan inte igen dig ett dugg mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0