Nothings els can i say

grattis till niklas iaf, klarade körkortet,  och eftersom jag började två idag och skulle åka med tolv tåget till malung så kom han och hälsade på mig på morgonen :) sen åkte han och hämtade pata, och ja gick ut med ellen och gick en kortis :)  sen hem, och sedan gick ja till tåget och där på satt sofie och julia och väntade på mig. Så skratta och prata lite och sen va vi framme, så då gick vi in till cafeterian och köpe nå frön och sen satt ja mig här vid datorn, har skrivit lite gran på min novell som vi har på svenskan.Alla andra är i köket, och just precis kom Pernilla och satt sig här breve mig :) börjar två, och alla folk kommer runt sex tiden, sen blir vi väl kvar här till säkert tio, elva nångång, och sne åker vi med Ari hem, och sen kommer bebis till mig :) treeevligt :)
Imorgon blir det en vanlig skoldag, usch.. Fast ändå inte, för ja kommer stå i disken två gånger i rad denna vecka, och de känns lite surt, så då vill ja hellre jobba och så ist för att diska alla tusentals tallrikar bestick och glas osv. Men men, det är väl så :) I helgen blir det nog lugnt, på lörda drar vi till en stuga ja och bebis tro ja och myser och har det trevligt och firar lite, haha :D Nått förslag på vad man ska göra på freda da? :)

Nej nu ska ja fortsätta skriva på min novell om ja kan komma på nå mer att skriva :) btw, så är de utveckligsamtal på freda, och ja, va ska ja säga om de, ja tror de kommer gå rätt bra, men inte när vi ska prata om matte, för ja har 2 omprov ja lär göra, fast ja ska ju göra ett prov utavdom på månda nästa vecka så de blir nog lugnt :) lär plugga som fan på sönda kväll iaf.. kan de inte rkt, men niklas får hjälpa mig som sist, haha...

vill bara säga att ja är verkligen glad över att ja har dig :) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0