Sälen here i cooome ;P

Jaha, dagen idag har vart helt bäst :) bebis kom vid tre tiden typ :) tog de lugnt, kolla på film och så :) spela spel med tova osv. Sen vid åtta typ, kom tärry och erik :) pratade och hade trevligt medans tova va med oss här uppe och kollade på film. Sen gick vi ner och drack te och åt smörgås som mamma hade dukat fram åt oss :) pratade en massa om sälen, och om hur det blir i morgon. och så här blir det, Först vid tio halv elva i morgon kommer pappa och hämtar mej, och vi åker upp till malung och handlar lite, sen drar vi vidare till sälen. Hämtar nyckeln till tärrys lägenhet, lastar in alla saker där, och sen åker vidare till min praktikplats, som kommer va vid Gammelgår'n i sälen :)
Känns på ett sätt lite surt/tråkigt att åka ända upp till sälen fkt, som sagt som ja skrivit förut, så kommer ja längta hem, hemkär så de är nå hemskt, och sen såklart mina djur och tova :/ men men, ja ska försöka klara det :9 har iaf tärry som kan muntra upp mig stenhårt iaf, :) tar med mig mina skidor ifall vi får nån ledig tid till att åka upp i nån backe och härja lite :) och min väska blev alldelens propp full och min garderob helt tom typ, har med mej allt ja äger och har tro ja fan, synd bara att ja inte kan ta med mej mina djur :P hehe.
ja, vi får väl se hur länge ja har tålamod att va kvar da, hoppas på hela veckan, till fredag alltså, men är ganska tveksam om ja ska vara seriös :S känner fkt inte så stor lust att åka upp dit nå :/ men  ja har tärry :)
så är de nån som vill mej nått, smsa eller ring :) kanske inte har tillgng till datorn så mkt :P
bebis <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0