skin skin som den sol du är, låt hela världen se ditt vackra leede.

skrev inget igår kväll, så ja tar det nu. Iaf så kom niklas till mig vid 5, gjorde inget speciellt. Mamma drog på yoga vid 7-8 så de hände inget spec, men vi hämtade baller som va och tattuerade sig vid dunken, hämta han, och han följde med oss hem, drack te och satt och stre ett bra tag. Sen kom mamma och tova hem, eftersom baller hade fått en tattuering vart ja och niklas lite avensjuka, så då fick vi en tattuering av tova ist, haha :) fick varsin blomma på armen :) fint!
Sen skjutsa vi hem han vid halv tio 10 typ, åkte hem packa i saker och drog till pappa och åt lite mat , och niklas läste upp nå svenska grejj för mig som han skulle prata om idag i skolan sen kollade vi på film och sov :)
och imorse gick vi upp vid halv 8 och tog en dusch, vilket v skönt eftersom ja höll på att frysa ihjäl när ja vaknade upp i mitt iskalla rum, usch!  sen skjutsa han mig till busshållsplatsen, och han drog till vansbro. och nu sitter ja här iskolan, och är lite nervös, ska npå nå hälsokontroll halv 11, vill fan verkligen inte. men måste väl, antar jag. =/
glömde badkläder idag, igen, som ja gjort tre gånger nu på senaste, bragjort. ska kolla lite på min novell nu, den ska ju trotsallt va innlämnad imorgon :S
hörs senare, hejs.

minbebis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0