:)




6 dagar kvar :)

all i wanna do, heyheyhey.
Seg imorse, drömde nå otäckt, både jag och niklas, usch. Hann iaf med bussen, per gav mig sällskap till station. Vart i köket hela dagen från nio till två och bakat bullar och gjort rulltårta, gansak gott, fast jag och simon hade i alldelens för mycket socker i degen, så vart inte så värst gott, men de går att äta iaf. Vart en blandning mellan vanilj och kanel bullar med perlsocker på, haha. sen efter vi ätit lunch, städade vi och fikade, göttgött! sen sluta vi vid två, så satt vid datorn med marie julia och simon tills klockan vart tre, då hoppa vi på bussen och tackade för skjutsen :D
usch så det haglade och oskade nyss, riktigt otäckt faktiskt, hatar oskan. Men men, nu är det iaf över som tur är, nu ska jag ner och kolla om niklas kommit, för vi ska ta oss en liten fikastund, sen senare ikväll åker vi till vansbro. skriver nog mer sen senare när han ska se på fittfotboll på tv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0