:/

♣stannade hemma idag, förkyld som satan. Sitter just nu vid pappa och donar på hans dator och lyssnar på musik och kollar på bilder har jag gjort ochså :)
Mysig morgon, gick upp duschade och åt en frukost, på fyra mackor, haha. Tråkigt väder va det med, så va inte så sugen på att gå till skolan plus att jag är som sagt förkyld, så ännu sämre, så ringde och sa att jag va hemma idag och det tyckte han va lika bra så jag inte skulle bli sämre, höhö :)
idag vet jag inte rkt vad jag ska göra, tärry kommer iaf en vända :)

känner mig förbannad och nervös, är rädd att nånting ska hända, vet inte vad, men känns som att nått kommer hända snart, nått förjävligt.
KUKDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0