my birthday was perfect

som sagt, så vart vi väckta av mamma tova och ellen i morse med frukost på säng med en liten strudelutt, hehe. Sen stuttsa in i ducshen och skynda sig som satan och åkte med niklas ut till kiosken för att vänta på bussen. Kom på bussen, där man fick ett fint paket av sofie och julia, det var ett läppglans som julia har lika dant som ja verkligen har blivit helt förälskad i, så jag fick ett eget :)) tack så mycket mina kära vänner!
Dagen va hur seg som helst, och jag längtade verkligen hem från morgonen började i sängen med sång glädje och lite frukost med älskling, mamma tova, ellen och bosse :) Fick ju såklart sluta typ tioo över tre, och bussen hem går tre, yeeees, great, fuck off. Fick hämtning vid kiosken när jag gick av bussen, av niklas, sanna, ellen och tova :)<3
sedan hem fick paket åt tårta och så :)
fick ett armband med massa små hjärtan på, och 5 röda rosor av älskling.<3
pengar
ljus
nessesär med läppglans och en body lotion av kamilla:)
stor smirnoff ice och ett rosa ljus av tärry och erik :)
pengar av sanna och baller :)
Mascara och pengar av pappa.
ja, och folket som kom kunde inte vart bättre folk, det bestod nämligen av min släkt och mina goa vänner, sanna, baller, kamilla, erik och tärry, och såklart min lilla älskling<3 synd att inte malin kunde komma bara :(
bilder kommer upp imorgon kväll kanske. jag och niklas ska till blge imorgon när vi slutat skolan :) men nu sak vi nog gå upp och se på film.
tack för allt idag mina underbara vänner, familj och mina underbara pojk.

btw, så fyller david år, kamillas boyfriend, känner han inte, men kan väl va lite snäll och säga grattis iaf :)

Niklas eriksson

Du, dududu och bara du! <3
Finns ingen som är så bra som du! Jag älskar verkligen dig! 

Kommentarer
Postat av: Behira

joho, skit kul var det när jag inte ens var bjuden. :'(

2009-05-12 @ 22:28:45
URL: http://behira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0