stressigt, rörigt och oflyt!!

Hann aldrig skriva igår, kom hem så sent. Va i blge med nikolaous. Åkte hem från malung med tre bussen till vansbro direkt där han stod och väntade med bilen som han hade vart vid volvo och snott av leif, sedan drog vi.
hittade typ inget jag verkligen va sugen på att köpa, fanns inget alls jag ville ha, så jag rev bara tag i nå skit, bara för att jag ville handla nått iaf, och nått vart de ju iaf för 1000 tog då slut iaf haha. Kom till blge vid halv sex och sprang runt och vid åtta drog vi hem, för då hade niklas fått totalt nog. Kom hem vid typ tio, lämnade bilen och gick till pappa för att han skulle köra oss till vansbro :))
Idag trodde jag att vi skulle vara i köket, hade med min ny tvättade rock och va typ förberedd, men nejda, då ska vi inte va i köket äändå :O  så vi hade först hygien, fick tillbaka ett prov vi gjort, och de gick ju inte bra, sataan! Sen hade vi restaurang, fick nå häfte som vi skulle ha prov i på fredag, sen vid ett va det konsert vid orrskogen, esteter som sjöng, spelade gitarr och trummor och där satt jag och typ halvsov, skit trött plus att det var mörkt och tråkig så då är de enklare att kunna somna, haha :D tog iaf tre bussen hem orkade inte med info&layout, så gick hem till lotta medans jag väntade på att klockan skulle bli tre. Sen när ja kom hem har ja väl inte gjort så mycket, hjälpt mamma med maten, ätit och nu sitter jag här, ska alldelens strax plugga, har så jävla mycket att göra och träna på, prov och np hela tiden, ingen lugn ro alls :S usch så drygt. Nej, nu sak ja gå och plugga osv :) 
 ska ladda in några bilder sen i måndags :)


baby-love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0