sjutton ochså :O

lördags :)
jaha, ja i lördags åkte vi till mockfjärd och kollade lirte närmare på balklänningen ja hade hittat på blocket. Den passade och kändes ganska bra, lär vänja mig lite mer, har aldrig haft klänning förut, förutom när ja va typ 8 år och neråt, haha. men men. Klänningen är ljusrosa med nå pärlor/paljetter på, fram och på ryggen är de snörning/knytning, alltså, rygglös typ, MEN ser dock ut som ja har en kassler på ryggen när det lär knytas, så lär ha en liten kofta runt om mig eller nå sånt, om ja inte ska ha den schalen som är till da haha!
sen när vi kom hem, gjorde vi iordning lite mat tills kicki och roggan kom hem från malung.. Vart grillat med barbeque pommes typ och kycklingfileè, mmmh, smaskens. Sen film och lite flöt på kvällen :)


söndags:)
rätt som det va när man låg och sov kom det en tokig hund upp i sängen, som va Tussie :P gick ner åt lite frukost, och sedan gick vi ut och gick med henne en vända. usch vi träffade på en tant med två hundar i handen, så hemstk människa mot hundarna asså, fyfan, sparka hunden på nacken med vristen, dängde ner ena hunden i marken så har skrek :S
fyfan, hur kan m,an vara så elak mot djur, fyfan..
iaf så senare på kvällen när kicka och roger hade kommit hem, snodde vi bilen hem till mig och donade och drack te med mammsen :) åkte även till pappa en vända och såg på film osv!
sen hem till mamma och sov :)

sjutton ochså :O
Imorse kom tova och mamma in och väckte oss med frukost på säng och 2 paket och pengar :) ellen va såklart med, hon som bar tidningen i munnen... falu-kuriren, där bl.a jag var med på en sida, men en stygg kepa på huvvut, usch, men men, man lägger väl bra in en bild i tidningen om året, så lär väl bju lite på mig själv, men öööhj så styggt! Aja.
Våran fina flagga kom upp för första gången idag, riktigt fint :)

Längtar tills jag sak få åka hem från de hära skiten. Hem och äta tårta och massa flöt, guu så gött :D och såklart träffa älsklipälski;) aja, jag skriver nog mer senare ikväll :) ha en bra dag iallafall, för de tänker jag ha, HÖHÖ :D
kamilla tärry och baller kommer iaf, hoppas malin å kan komma :)



just nu sitter jag i skolan med sofie och julia i ett litet rum med datorer har information och layout, usch, har inte ens slagit upp boken, och inte hinner jag et nu heller, för klockan tio ska jag träffa farmor och farfar :)

niklaseriksson<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0