11 November

åh hej och hå, får bli ett kort tråkigt inlägg denna gång. Har nämligen inte nå mycket speciellt roligt att säga.
Kan iaf berätta att jag försov mig imorse, kom inte ens ihåg att klockan ringde och att Per vaR  in och väckte mig? Hmh, ja, det vart nio bussen föär min del. Fick vara med på Religions lektionen i en halvtimme, vilket inte gjorde så mycket. Hatar den lektionen! Sen hade vi jumpa? nej det hade vi inte, utan skulle skriva vår hålsorapport grej. Naturkunskapen var bara allmänt tråkig och meningslös! När jag kom hem, åt jag lite mat och sedan åkte Rally till bystugan där tova skulle på träning till julshoven, och ja, vad brukar man alltid säga? Fint folk kommer alltid sent? Ja, men det gjorde ingenting. Medans träningen höll på tog jag och mamma en promenad. Åkte hem, och va ute med ellen och kaninen, och nu sitter jag här och väntar på niklas.
åh vilken rolig dag jag haft, nja? Men har inge annat att skriva, och fingrarna klan inte vara stilla så det vart kanske inte ett kort inlägg iaf, men aja hejdå!

Jag vill ha helg och jag vill att allt ska bli det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0