24 november - tandläkare?!

Nervös som jag var, gick jag skakande och svimfärdig till tandläkaren, har sån tandläkar skräck så vet inte vart jag ska ta vägen, plus att jag var typ beredd på att jag skulle få laga en tand, eller en och en två, kanske t.o.m, så nervösiteten sjunkte absolut inte förens jag kom in och hon sa bara att det var en undersökning.. Ska dock tillbaka på en till undersökning i december. Usch! Tycker verkligen inte om tandläkare, ilar i tänderna, ska ha en hård järn grej vid tänderna och peta, och sen när dom ska blåsa, nej fyfan! Dock har jag aldrig lagat nå hål, och vill inte göra det, så mina bästa vänner just nu får bli, tandtråden och flour :) jag ska minsann inte laga hål, jag ska vara hålfri i mina tänder!
Nog om det. Eftersom det inte blev nå skola, så ska jag snart sätta mig och göra lite psykologi och svenska, vilket jag inte egentligen orkar, men jag måste för att jag ligger efter så fruktansvärt mycket. Ska snart ta med mig tussi och gå ut en sväng och gå, sen ska vi laga lite lassagne jag och min ruskprick :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0