25 november

oj, äntligen kom jag in! Tog sitt lilla tag! :O
Vaknade imorse vid sex av att pappas väckar klocka ringde! Mörkrädd som jag är så sätter jag på alla lampor och smyger iväg för att stänga av klockan. mest av allt hade jag gärna velat kastat ut den genom fönstret, för att den väckte mig ur min sköna skönhetsdröm. Men jag kunde inte slänga ut pappas bästa klocka som gör att han kan kliva upp ur sängen av på morgonen, så jag stängde av den, gick och la mig, och drömde en marddröm så jag var så rädd imorse, vart bara mer rädd och rädd så fort jag kikade ut genom fönstret. Helt kolsvart! Jag fick skynda mig iväg till bussen imorse.. Dagen bestod av religion jumpa och naturkunskap, skulle haft psykologi ochså, men det har vi varannan måndag morgon och onsdag efter middag :) jaja, nu kom precis gubben och vi tar med oss tova och åker upp till pappa för att ha lite mysigt :)

SMART ATT HA I MÖRKRET OM MAN ÄR PÅ VÄGEN OCH GÅR NÄR DET ÄR MÖRKT!
REFLÄX!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0