27 november - grrrrissprutan? Check. höhö

Restaurangen öppen idag med, mycket folk idag faktiskt. och bland alla folk så var mamma leif och tova där och åt :) Egentligen har jag inte så värst mycket att skriva, känner bara att mina fingrar måste få röra av sig all energi som jag har. hm, ska snart till pappa tror jag. vet dock inte om jag ska vidare till vansbro.. hur? jadu!
promenaden med kamilla idag var behövlig, spruten var behövlig? nja? det vet jag inte om jag ska säga, men nu är den skiten gjord iaf. så nu slipper jag tänka och fundera ifall jag ska ta den eller inte. men men.. Känner att huvudverken närmar sig allt mer och mer, och dessutom ömmheten i min arm, ajajaj...  Hoppas inte jag blir sjuk och liggande i feber, för tänkte faktiskt göra nå roligt imorgon kväll, tänker inte sitta inne själv en lördag kväll iaf! Nej tack och hej för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0