4 november, ryggen tar kål på mig :/

hej svejjs igen!

hur kan folk tycka mina inlägg är så läsvärdiga just nu? Bir lite mer och mer som besökare, vilket är väldigt roligt att se :) Men jaha, ja, ont i ryggen än, förstår inte hur jag kan ha de?! Lär ha sovit på nå knepigt sätt :O Så det blir inge skola imorgon. Skulle velat vart där, för vi har nämligen kök imorgon :/ Men kroppen säger nej!
Ska snart sätta på "Wallander-luftskottet" eller vad den heter. Skulle kolla på den igår, men gick inte att se den i varken dvd:n eller på datorn hemma vid mig, och nu när vi är i vansbro tänkte vi slå på den :) HAr ju sett alla wallander filmer (dom som äör ute iaf) men alltid lika roligt och spännande och se dom om det var ett tag sen man såg dom :)

Känner att jag skulle haft mig en dos av kamilla nu snart igen, va ett tag sen nu. Saknar dig bruden!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0