10 november

Jag och mamma åkte rally igår till vansbro, för att hinna in på ICA. Men vi hann allt fast vi kom dit två minuter innan det stänger! Kärringstopp 3 ggr på en parkering?! :O Aja, åkte sedan till kära niklas och blev sittande i tv soffan och spela tv spel! Niklas jobbar idag vid en dag mamma och hjälper henne med barnen (Y) och jag är ledig, så jag tog bussen hem när han åkte och jobbade. Har hunnit med en hel del att göra faktiskt, fast det kanske inte är nå vettiga saker, men har iaf vart i våra stora garderober och letat fram hur mycket skit som helst, belysning och ja allt. Så tänkte julstäda nu, sen dona lite i mitt rum och få det lite snyggt :)


UPPDATEEE!
Va nyss och hämtade tova vid bussen som kom från skolan. Usch va ruskigt kallt det är. Tur att vi hann hem och in innan det börja snöa iaf :) Nu blir det lite kaffe,bulle och pysselipyss :)
Sen kommer sanna och hälsar på och sen hoppas jag älsklingen kommer förbi och hämtar upp mig :) hihi Andra avenyn ikväll, YEEES! :)

jag älskar niklas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0